2014. december 21., vasárnap

2. rész

Sziasztok! :) Még csak tegnap tettem fel éjfél után az első részt és már 30-an nyitottátok meg a blogot és olvastátok el. Emellett 70-en oldalmegjelenítés van. Köszönöm nektek ezt. :)

Ültünk Debbyvel a cukrászdába és meséltem neki a mai eseményeket. Az ajtóra nézek, mert láttam, hogy nyílik na és kik jöttek be rajta? Hát Derek meg Hannah. Ahogy Hannah meglátott rögtön ideszaladt hozzám és megölelt, amit én viszonoztam. Derek oldalra nézett és figyelte hova szalad Hannah majd mikor meglátott mosolyra húzta a száját és köszönt.
-Hello szomszéd.-mosolygott szemtelenül aranyosan.
-Szia.-mosolyogtam rá.-Ő itt a barátnőm Debby.-mutattam be.
-Szia, Dereknek hívnak.-mutatkozott be.

Mentek és vettek egy kis sütit elvitelre, majd mielőtt kilépett volna az ajtón rám kacsintott.
-Ő az új szomszédotok?-kerekedett ki Debby szeme.
-Igen.-mosolyodtam el.
-Baszki szerencsés vagy.-nevetett.
-Ja, és már az első este meglesett.-csúszott ki a számon.
-Hogy mi?-kezdett el köhögni Deb, mert épp ivott.
-Ugye kint hagytam a pizsim tegnap este az ágyon és kimentem érte törölközőbe, felvettem egy francia bugyit majd ledobtam a törölközőt és felvettem a pólót, mikor megfordultam úgy láttam, hogy valaki állt az ablakba. Akkor azt hittem csak képzelődök de ezek szerint nem, mert ma mondta nekem, hogy legközelebb húzzam be a függönyt ha öltözök.-pirultam bele miközben meséltem.
-Ez is csak veled fordulhat elő, miért nem lepődöm meg?-nevetett Deb.
-Ne nevess.-mondtam komolyan de nem bírtam tovább és én is elnevettem magam.
Még beszélgettünk kicsit és indultunk haza. Félig együtt mentünk de az egyik utcába le kellett fordulnia Debbynek így elbúcsúztunk. Mikor hazaértem felmentem a szobámba és kiültem a könyvemmel az erkélyre megint. Belefelejtkeztem az olvasásba nagyon de éreztem, hogy valaki figyel. Oldalra néztem és láttam, ahogy a másik erkélyről Derek néz. Én idétlenül intettem egyet mire ő elmosolyodott és visszaintett majd bement.

A vasárnapot tanulással töltöttem főleg., egész nap nem láttam Dereket se Hannaht. Este elmentem zuhanyozni 9 körül majd kijöttem a pizsimért, amit megint kint hagytam. Mielőtt megint ledobtam volna magamról a törölközőt behúztam az erkélyajtó előtti függönyt. Halk nevetést hallottam, amiből gondoltam, hogy Derek kint állt az erkélyen és a szobámba nézett befele. Vajon van barátnője? Na majd egyszer kiderül. Most időbe akartam elindulni holnap, mert témazárót írunk fizikából.
Reggel időbe csörgött az órám és most fel is keltem rá, a fürdőbe mentem, felöltöztem majd felkentem egy kis sminket. Gyorsan ránéztem a facebookra. És láttam egy ismerősnek jelölést, Derek jelölt be. Mosolyogva visszajelöltem és gyorsan leszaladtam a lépcsőn, hogy megtudjam inni a reggeli tejeskávém. Időbe indultam ki az ajtón anyától elköszönve, felkaptam a kocsikulcsot és már mentem is a kocsi felé. Belöktem a táskám az anyósülésre majd próbáltam beindítani, egy percre sikerült majd le is fulladt. Megpróbáltam megint de semmi. Remek, miért pont most istenem? Kiszálltam és felnyitottam a motorháztetőt. Az egész füstölt. Remek.
-A francba miért pont akkor mikor egyszer megpróbálok időbe beérni a suliba, amiatt a nyamvadt témazáró miatt.-szitkozódtam magamba halkan de valaki még is meghallotta.
-Vigyelek el?-kérdezte valaki, lecsuktam a motorháztetőt és megláttam Dereket.
-Ööö.-hezitáltam.
-Nyugi óvatosan vezetek, beérsz hamar a suliba és megtudod írni a témazárót plusz egy suliba járunk.-mosolygott.
-Jó rendben de siessünk.-mondtam majd kivettem a táskám és beültünk az ő kocsijába.
Nem tudom, hogy miért de hamar megbíztam benne. Soha nem ültem be csak úgy valaki mellé a kocsiba 2 nap ismeretség után. Hamar odaértünk a sulihoz.
-Köszi a fuvart.-szálltam ki majd rohantam is be a suliba.
Pont csengetéskor léptem be a terembe. Leültem a 3. padba Debhez, majd belépett a tanár és elkezdte rögtön osztani a lapokat. Jajj remélem jól sikerül ez a témazáró, legalább 4-es legyen, hogy négyesre álljak.
Nos ez jól ment. Szerintem meglesz a négyes.
Utolsó óra után Debbyvel elköszöntünk egymástól, mert mennie kellett a fogorvoshoz. Remek nincs kocsim így most gyalogolnom kell, szép lassan elindultam. Épp a fülest akartam bedugni a fülembe mikor egy kocsi dudálva megállt mellettem.
-Gyere hazaviszlek.-mosolygott rám Derek.
Már habozás nélkül beültem mellé, nagyon jól vezet, nem is értem miért hezitáltam reggel. Csendben telt az út, mikor hazaértünk én kiszálltam és megint megköszöntem a fuvart és indulni is akartam mikor megfogta a karom.
-Nem kapok érte semmit?-mosolygott pimaszul.
-Mit kérsz?-mentem bele a játékba én is.
-Egy puszit.-mondta, próbáltam legyőzni azt, hogy zavarba jöjjek amit nagy nehezen sikerült. Gyorsan odahajoltam és adtam neki egy puszit.
-Szia Derek.-köszöntem el.
-Szia Lola.-mosolygott még mindig.-Ma ne húzd be a függönyt.-kiabált utánam. Én felnevettem de különösebben nem reagáltam rá.
Megcsináltam a házikat gyorsan majd neteztem egy kicsit.
-Mi történt a kocsival?-nyitott be anya.

-Jajj mondani is akartam, hogy reggel mikor beindítottam valahogy leégett a motor.-meséltem el.
-Akkor, hogy mentél suliba?-csodálkozott.
-Öhmm..Derek elvitt meg haza is hozott.-mondtam.
-A szomszéd Derek?-mosolygott anya.
-Igen.
-Értem.-ment ki sunyin mosolyogva.
-Ne gondolj már rögtön többre.-kiabáltam utána nevetve.
Skypeoltunk még este kicsit Debbyvel majd elköszöntünk, mert mind a ketten mentünk zuhizni. Mikor épp vettem ki a pizsim hallottam, hogy valami koppan az erkélyen. Kimentem és Derek áll kint és egy kis kővel megdobta az erkélyemet.

-Kapd el és kösd oda.-dobott ide egy kötélvéget. Én kikötöttem, mert kíváncsi voltam, hogy mit akar. Ő is kikötötte majd egy kis vödröt lökött az én erkélyemhez. Kivettem belőle a papírt meg a tollat és elolvastam. "Hagyd kint a pizsid megint.xx" muszáj volt elmosolyodnom. Írtam a papírra: "Kint hagyom de a függönyt behúzom..xoxo", majd visszaküldtem. Rámosolyogtam majd bementem, intettem egyet és behúztam a függönyt. Gyorsan lezuhiztam és felvettem a pizsim. Épp feküdtem le az ágyra mikor hallottam, hogy valami koppan az erkélyen megint. Kimentem és kivettem a papírt majd elolvastam "Jó éjt Lol.:)". Mosolyogva leírtam, hogy neki is és visszalöktem. Megvártam míg elolvassa. Rám mosolygott, intett egyet és bement. Én kint maradtam még egy kicsit. Leültem a székemre és gondolkoztam, gondolkozás nélkül oldalra néztem a szomszéd házra és láttam, ahogy Derek leveszi a pólóját. Kicsit tovább néztem mint szabadott volna, ezért észrevett. Elnevette magát, én fülig pirultam és zavartam gyorsan bementem. Lefeküdtem aludni, de nem tudtam, nem voltam álmos. Csak Derekre tudtam gondolni. 11-kor kimentem az erkélyre és írtam a lapra:"Nem tudok aludni.:(", majd ellöktem. Koppant egyet Derek erkélyén én pedig vártam hátha észreveszi, olyan 2-3 perc telt el és kijött fél pucéran. Elolvasta majd visszaírt. "Én sem:/..talán ha együtt aludnánk mind a ketten tudnánk.;)" muszáj voltam halkan felnevetni ezen. "Na jó megpróbálok aludni :'D Jó éjt megint:)" 1 perc se telt el de már jött is vissza a kis vödör "azért gondold át.;) Jó éjt:)". Rámosolyogtam , de mielőtt bementem volna muszáj voltam végig nézni a kidolgozott felsőtestén. Mikor újra lefeküdtem az ágyra már aludtam is.

Reggel megint Derek vitt a suliba, mert ugye még 2 nap mire rendbe hozzák a kocsit. Az út most már nem telt csendben, beszélgettünk minden féléről. Egyre jobban kezdjük megismerni egymást. És eléggé jó fej, vicces, kedves és úgy érzem, hogy kezd érdekelni ez a fiú. Gyorsan eltelt az út most. Együtt mentünk be a suliba. Neki a tizenkettesbe volt órája nekem meg a tízesbe. Most nem késtem el, de mert csak Derek hozott. Még óra előtt elmeséltem Debnek, hogy most még 2 napig Derek fog hozni és vinni is a suliból, mert a kocsimat szerelik. Még javába beszélgettünk mikor belépett a tanár. Jelentettek neki majd leültünk. Elég gyorsan el telt a mai nap, egyszer kétszer összefutottam a folyosón Derekkel, egymásra mosolyogtunk és tovább mentünk. Tesin megint mi mutattuk a gimnasztikát Debbyvel, egyszerre volt tesink a 12.-esekkel, pont Derekék osztályával. Elég sokszor egymásra mosolyogtunk az óra alatt. Utolsó óra közepén jött egy üzenetem, amit gyorsan meg is néztem. "Mit csinálsz ma délután? xoxo -Derek". Meglepődtem, mert nem adtam meg neki a számom.  "Honnan tudod a számom?:o amúgy semmit.:)", hamar jött is a válasz. "A melletted ülő barátnődet kérdezd.;) amúgy akkor most már van, eljössz velem moziba?:)", Debbyre kaptam a fejem, végig nézte a beszélgetést, ezért tudta miről van szó.
-Te megadtad neki a számom?-suttogtam.
-Megállított a folyosón és mondta h nagyon fontos lenne neki, bocsi ha nem kellett volna.-kért rögtön bocsánatot.
-Ja nem semmi baj.-mosolyogtam rá.
Gyorsan visszaírtam Dereknek, "Igen elmegyek:)". Erre már csak egy mosolygós smileyt kaptam válaszul. Utolsó óra után Debbyvel elköszöntünk egymástól majd vártam, hogy Derek kijöjjön a suliból. Kinyitotta nekem az ajtót, én beszálltam majd ő is beszállt a másik oldalon és elindultunk a pláza felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése