2015. január 4., vasárnap

12. rész

Sziasztok!:) Ismét egy új részt hoztam nektek:) Remélem tetszeni fog:)

Ma már csütörtök délután van és éppen hazafelé tartunk. A rádióból szól a zene én pedig az ablakon bámulok ki és gondolkozok. Ezen a héten annyira aranyos volt Derek. Az az este azóta mindennap eszembe jut, amilyen gyengéden megérintett, ahogyan csókolt, mikor azt mondta, hogy nem veszi még el a szüzességem. Minden olyan mesebeli volt akkor. Talán túlságosan is. Minden nagyon szép és jó, lehet mindjárt összeomlik minden körülöttem. NEM! Nem szabad rosszra gondolni. Most ez van, és nem akarok a jövővel foglalkozni. Éreztem ahogy megáll a kocsi és mindenki kiszáll, én is így tettem. Megint kávéért álltunk meg, ismét 10-15 percet töltöttünk bent majd indultunk is tovább. Most én ültem hátra Bellához. Egyszer csak előveszi a mobilját és megnyitja a jegyzetet és írni kezd majd ideadja nekem. "Történt valami kettőtök közt azóta?:)".
Én: "Hát az egyik este nagyon aranyos volt, pont azután miután beszéltünk róla:)"
Bella: "Na mond mi történt!!Most!!:D"
Én: "Hát ööö elég szenvedélyesen kezdtünk csókolózni majd simogatott meg minden. Aztán kérdezte, hogy szűz vagyok-e még vagyis nem szó szerint így. Na szóval mondtam, hogy igen és akkor mondta, hogy akkor azt most nem vesszük el és tovább csókolóztunk. Nagyon aranyos volt!!!!^^"
Bella: "Elhiszem:)"
Én: "És veletek mizu? Hogy bánik veled a bátyám?:D"
Bella: "Hát khmm..."
Én: "Na mesélj csak:DDD"
Bella: "A hotelbe..nos tudod...."
Én: "Jaaa értem ;) ugye cuki volt, mert ha nem leütöm!?:D"
Bella: "Nehogy leüsd! Nagyon aranyos volt, nem volt még ilyen figyelmes barátom:)"
Én: "Akkor jó:)"
-Na mi van csajok nagyon szótlanok vagytok.-nézett hátra Kyle.
-Ja semmi.-kezdte el kitörölni a beszélgetést Bella.
-Na mutasd csak mi az.-nevetett Kyle és kikaptam Bella kezéből a telefont...basszus.
-Nyugi az olyan részeket sikerült kitörölni.-mondta halkan Bella.
-Na mond mi történt.-kezdte el olvasni Kyle.-Mert ha nem leütöm.-folytatta.-Nem volt még ilyen figyelmes.
-Mi van?-kérdezte Derek.
-Nem tudom ennyi van ideírva.-nézte a telefont Kyle összeráncolt homlokkal.
-Mert a többit kitöröltük.-nyújtottam rá a nyelvem és visszavettem a telefont.
Bella még egy kicsit nyakon vágta Kylet, majd adott neki egy gyors puszit. Olyan 5 körül értünk haza, megbeszéltük Belláékkal, hogy holnap megyünk bulizni meg hívtuk még Chuckot meg Debbyt. Holnap 6-ra jön Bella is meg Debby is és együtt készülünk majd. Legalább Debby is megismeri Bellát. Hamar lefeküdtem aludni, mert fáradt voltam.

Másnap 11-kor keltem de délig az ágyba lustálkodtam. Felálltam és komótosan felöltöztem és lementem. Láttam, hogy Bella már itt van.
-Szia.-öleltem meg.
-Hello.-ölelt vissza.
-Kaja a hűtőbe Lola, mi felmentünk.-fogta meg Bella kezét Kyle.
-Okii.-mondtam.
-Majd szólj ha a barátnőd megjött.-mondta Bella.
-Rendben szólok.-vettem ki a kaját a hűtőből, amit megmelegítettem és elkezdtem enni.
Debby majd csak 4-re jön szóval én addig felhívom Dereket.
-Haló.-szólt bele.
-Sziaa. Átjössz?-kérdeztem.
-Gyere át te, most keltem.-mondta.
-Rendben 5 perc és ott vagyok.-tettem le.
Lehet ez ciki de még nem voltam Dereknél soha, mindig ő jött át. Szokásos lányos probléma, most megyek először egy fiúhoz jajj. Na mindegy összeszedtem a bátorságom.
-Sziasztok átmentem Derekhez.-kiabáltam be Kyle.
-Rendben.-kiabált ki Kyle kicsit nevetve.
Megtettem az a borzasztóan sok métert a házunktól Derekék házáig és becsengettem. 

-Gyere!-kiabált ki Jenna. Bementem és megkérdeztem, hogy Derek merre van.
-Az emelten a második ajtó balra.-mondta mosolyogva.
-Köszönöm.-mosolyogtam vissza majd felmentem a lépcsőn.
Bekopogtam de semmi, lassan kinyitottam az ajtót és láttam, hogy alszik. Elmosolyodtam. Odamentem hozzá és megpusziltam az arcát, láttam ahogy kicsit megrebben a szempillája.
-Tudom, hogy fent vagy.-nevettem.
-Ááá nem igaz, hogy nem veszed be megint.-húzott oda maga mellé.
Csak nevettünk majd hirtelen elkomorodtunk mikor egymás szemébe néztünk. Egyszerre kezdtünk el közeledni és megcsókoltuk egymást. Én átvetettem a lábam csípője felett és az ölébe ültem. Ő hátradőlt és húzott engem is.

Elváltunk egymástól és csak néztük egymást.
-Nézünk egy filmet?-ültem fel hirtelen és a kezem a V vonalán volt.-hirtelen elvörösödtem, persze ő ezt észrevette és muszáj volt beszólnia.
-Igen megint letapizhatsz, mint a moziba.-nevetett.
-Bocsi.-motyogtam és elvettem onnan a kezem.
-Tudod, hogy nem azért mondtam.-mosolygott és felült, hogy megcsókoljon.
-Tudom.
-Na akkor nézünk filmet?
-Aha.
Az At Any Price-t néztük meg (magyarul: mindenáron). Nagyon szeretem az a filmet az egyik kedvencem. Nem nagyon néztem fiúval még ilyesmi filmet,a mibe úgymond olyan rész is van ezért akkor kicsit zavarba jöttem és csak a filmre koncentráltam nem néztem Derekre.
-Jó ez a film.-suttogott a fülembe Derek.
Nem válaszoltam csak felkuncogtam kicsit. Szorosabban ölelt magához én pedig hátrafordultam és adtam neki egy puszit.
Mire vége lett a filmnek fél 4 volt. Még ott voltam 10 percig majd mikor indultam lekísért az ajtóig.
-Aztán valami csini legyen rajtad.-suttogta Derek és adott egy puszit a számra. Én csak kuncogtam egy kicsit és elindultam. Pont a kapun mentem be mikor hallottam, hogy Debby kiabál, hogy várjam meg.
-Hello. Bocsi, hogy korábban jöttem de unatkoztam.-ölelt meg.
-Szia, semmi baj.-öleltem vissza.
Mikor bementünk a lakásba Kyle és Bella a kanapén ültek és tvztek. Bemutattam őket egymásnak és mi lányok fel is vonultunk a szobámba. Szegény Kylet egyedül hagyva. Meg is jegyezte, hogy a barátnője itt van és inkább hozzánk jön fel. De ezt persze csak viccből mondta. Bella még gyorsan megcsókolta majd szalad fel a lépcsőre hozzánk. Még nem kezdtünk el készülni csak kikészítettük a ruháinkat. Nagyon sok mindenről beszélgettünk így hárman, Debby és Bella is hamar megkedvelték egymást.

4 megjegyzés: