2015. február 26., csütörtök

24. rész

Sziasztok!:) Ez az utolsó előtti rész!:) Jó olvasást:)

*1 hónappal később*
Mára már nagyjából jó kedvem van de néha-néha még előtörnek az emlékek és esténként sírva alszok el. Anya nagyon belevetette magát a munkába lő is léptették. Derekkel azóta is együtt vagyunk, Debby és Chuck összevesztek nagyon durván de azóta már kibékültek. Vagyis én meg Derek segítettünk nekik. Ma van a hónapfordulónk Derekkel. Már 2 hónapja együtt vagyunk. Azt mondta öltözzek fel csinosan, mert elvisz vacsorázni. Lassan vége a nyárnak már csak 2 hét van belőle. Nem olyanra sikerült igaz amilyenre akartam de volt benne szép is meg rossz is. Már nagyba készülődök. Lezuhanyoztam a hajamat begöndörítettem, tettem egy kis sminket már csak a ruha kellett. Még mindig tartózkodom kicsit a túl színes darabokhoz. Felvettem most inkább egy fekete ruhát. Annyira sötét miniruháim nincsenek csak két fekete, a többi mind piros, kék, sárga meg minden nekem azokhoz most nincs kedvem. Már 7 óra van, most sétálok lefele a lépcsőn. Az utolsó lépcsőfokon megbotlok de két erős kar megfog.

-Össze ne törd magad a hónapfordulónkon.-nevetett Derek.
-Nem állt szándékomba.-mosolyogtam rá, majd adtam neki egy szájra puszit.-Anya akkor mi elmentünk.
-Rendben érezd jól magad kicsim.-jött ki anya a szobájából és megölelt.
Mikor kiértünk a kocsihoz Derek kinyitotta nekem az ajtót, én beszálltam majd becsukta és megkerülte a kocsit és ő is beszállt. Útközbe halkan ment a zene a kocsiba, én csak a tájat néztem. Mikor megérkeztünk Derek kinyitotta nekem a kocsiajtót majd be is csukta. Megfogta a kezem és bementünk. Az este további része nagyon romantikusan telt. Talán el is felejtettem erre az estére minden rosszat. Sikerült velem elfelejtetnie.

*Debby szemszöge*
Ma Loláék elmentek Derekkel vacsorázni én pedig most itt vagyok Chuckéknál. Nézzük éppen a filmet mikor hirtelen hányingerem lett. Gyorsan felkeltem és rohantam is a fürdőbe. A wc felé hajolva kijött belőlem minden. Hallottam,a hogy Chuck benyit.
-Menj ki kérlek.-mondta neki.
-Ne hülyéskedj dehogy megyek ki.-jött közelebb és elvette a hajam az arcomból. Én pedig újra a wc fölé hajoltam. Vagy 10 percig bent lehettünk. Mikor úgy éreztem, hogy ennyi volt felálltam és megmostam a fogam. Chuck végig ott állt a fürdőbe és szerintem gondolkozott.
-Héé Debby nem vagy terhes?-kérdezte, kérdésén elmosolyodtam.
-Nem, szedek fogamzásgátlót.-mondtam.-Szerintem csak elrontottam a gyomrom.
-Ja jó már megijedtem.-sóhajtott fel én pedig szerintem furi fejet vágtam, mert folytatta.-Nem mintha nem akarnék gyereket, mert akarok csak még nem most. Fiatalok vagyunk még.
-Persze megértem.-mosolyogtam.
-Miért te akarsz?-kérdezte.
-Ja.-mikor megláttam ijedt fejét elmosolyodtam.-Majd egyszer.-tettem hozzá.
-Jaa.-nevetett fel, majd odajött és megcsókolt.
Az este további részébe végignéztük a filmet majd el is aludtunk.

Másnap én keltem fel hamarabb, itt feküdtem Chuck mellkasán. Megfordultam, hogy rálássak arcára. Olyan édesen aludt, ajkai el voltak távolodva kicsit egymástól. Odahajoltam és megcsókoltam.
-Hmm ilyen ébresztést máskor is csinálj.-motyogta majd maga alá fordított és megcsókolt. 10 percig csak csókolóztunk, kicsit kezdett elmélyülni az egész mikor a hasam megkordult.
-Hallom éhes vagy.-motyogta ajkamba Chuck.
-Igen, lemegyünk enni?-kérdeztem.
-Ugye most csak szórakozol?-kérdezte nevetve.
-Nem, éhes vagyok. Hűtsd le magad nagyfiú.-nevettem fel és kibújtam alóla.
Pár perccel később ő is csatlakozott hozzám és elkezdtük csinálni a palacsintát.
Délután találkoztunk Loláékkal és elmentünk moziba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése